Naš sistem vas avtomatsko obvesti, ko je željeni izdelek spet na zalogi, ne glede na količine le-tega. Če ste dobili sporočilo, izdelka pa sedaj ni več na zalogi, to pomeni, da se je v vmesnem času izdelek zopet razprodal.
Prosimo premislite, ali je bila vaša Mr.Pet kartica izdana na vaše ime (ali ime partnerja), preverite vpisane podatke in poskusite ponovno. Za pomoč nas lahko vsak delavnik med 8h in 16h pokličite na telefon podpore 01 234 3000 ali pa nam pišite na info@mrpet.si . Prosimo ob sporočilu napišite sledeče podatke: ime in priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko in številko vaše Mr.Pet kartice in vam bomo uredili registracijo na spletno stran.
Vaše bonuse lahko pokoristite v zadnjem koraku pred zaključkom oddaje spletnega naročila (4. korak na blagajni).
Pošta Slovenije: 14 dni, GLS Paketomat: 7 dni
Steklenih artiklov ne pošiljamo na dom zaradi varnosti, saj bi se lahko med transportom poškodovali.
Ko bo vaše naročilo pripravljeno, boste o tem obveščeni z avtomatskim e-mailom in sms sporočilom.
Kode za popust ne veljajo za akcijske artikle, akcije se med seboj izključujejo. Preverite, ali imate v košarici artikle, ki so že del akcije ali varčnega paketa. Če koda kljub temu ne deluje, prosim pokličite na 01 234 3000 ali pišite na info@mrpet.si
Če želite, da vam račun izdamo na davčno številko, se morate pred nakupom registrirati kot pravna oseba. Naknadne spremembe računa niso mogoče!